Fortrolighed:
Når du bestiller en vare, er vi nødt til at kende følgende: dit navn, postadresse, e-mailadresse, betalingskortnummer og udløbsdato, så vi kan ekspedere din ordre og kontakte dig hvis det bliver nødvendigt. De oplysninger vi indsamler om dig betragter vi som fortrolige og de bliver udelukkende brugt til interne formål. Oplysninger vil ALDRIG blive videregivet, solgt eller byttet til andre virksomheder.
Ordrebekræftelse:
Alle ordrer bekræftes pr. e-mail ved fremsendelse af en ordrebekræftelse. Ordrebekræftelsen indeholder dato for varens afsendelse og den samlede betalingssum. Vi anbefaler, at du gemmer denne ordrebekræftelse til varerne er modtaget.
Betaling:
Betaling kan ske med PayPal.
Ønsker du i stedet at betale med betalingskort eller Mobilepay, så kontakt os på info@hipporun.dk
Reklamationsret:
På alle vores produkter ydes der 2 års reklamationsret i henhold til gældende dansk lovgivning på området.
Skulle varen gå i stykker under reklamationsperioden, skal du blot returnere varen til os sammen med en kopi af fakturaen og en kort beskrivelse af fejlen. Husk derfor altid at gemme fakturaen da den er dit garantibevis.
Garantien dækker for eksempel ikke ved betjeningsfejl, modifikationer eller groft misbrug fra brugerens side.
Kontakt venligst kundeservice inden returnering på info@hipporun.dk.
Fortrydelsesret / Returnering af varer:
Vi ønsker at vore kunder skal være tilfredse. Hvis du af en eller anden grund ikke er tilfreds med den bestilte vare, kan du sende den retur til os inden 14 dage efter modtagelsen og få pengene tilbage.
Varen skal pakke forsvarligt ind i originalemballagen, og returadressen er: Hippo Run, c/o Lene Rohde, Forhåbningsholms Allé 7 B, 1.th., 1904 Frederiksberg C.
Varen skal være intakt og ubrugt. Returfristen på 14 dage skal være overholdt. Du skal selv afholde de omkostninger, der er forbundet med at returnere varen.
Tilbagebetaling: Senest 2 dage efter modtagelsen af returvarerne sendes penge retur svarende til varens pris.
Farvenuancer:
Vi gør opmærksom på at det er svært at gengive de nøjagtige farver på skærmen. Svarer varens farve ikke til dine forventninger er du velkommen til at returnere varen. Forskel i farvenuancer kan ikke betragtes som Hippo Runs fejl og varens pris vil selvfølgelig blive refunderet, men udgiften til tilbagelevering pga farvenuancer refunderes ikke.
Oplysning om klagemuligheder:
Hvis du vil klage over en vare købt hos os, så kontakt os hurtigst muligt så vi kan få det løst i fællesskab.
Alternativt kan du indgive en klage til:
Center for Klageløsning i Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby
Du kan klage til Center for Klageløsning via
www.forbrug.dk
Ved indgivelse af en klage skal du oplyse vores e-mail adresse: info@hipporun.dk.